יום שני, 14 בינואר 2013

מקלחונים ואמבטיות


מקלחונים או אמבטיות? בוודאי שאלתם את עצמכם בדיוק את השאלה הזו בשלב מסוים, מאמר זה יתאר לכם את השוני בשימוש בין שני הסוגים וכמובן את היתרונות מול החסרונות. נתחיל מכך שידוע לכולנו כמה חיינו עמוסים וצפופים וכמה זמן הפך עבורנו למצרך כל כך יקר שמתמוסס לנו בין הידיים, מהסיבה הזו , אנו הישראלים מעדיפים מקלחת קצרה ומהירה, כי חבל לנו על כל דקה, שלא נדבר על הכסף, יוקר המים במדינתו לא מאפשרת לנו להתפנק כמו לפני שנים רבות במקלחת ארוכה ומפנקת בלי לחשוב "חבל על המים " או "חבל על הכסף". לכן מהסיבות האלו, מקלחונים מהווים עברונו פתרון ויתרון אלו מול האמבטיות.

מקלחונים מול אמבטיות


מקלחונים בניגוד לאמבטיות תופסים פחות מקום ובכך מאפשרים לנו לנצל בצורה הטובה ביותר את החלל שנותר לארונות, ואלמנטים נוספים. אמבטיות לעומת זאת, תופסות מקום גדול יותר ומונעות מאתנו להוסיף עוד חפצים שאנו רוצים לחדר האמבטיה, וכל חפץ עלול ליצור עומס במראה החדר ולשנות את המראה לעמוס יותר בעין. כאשר אנו מסיימים להתקלח באמבטיית קצף טובה, אנו יוצאים מהאמבטיה ומבינים שהכיף לא מסתכם רק בכיף גדול אלא בעבודה אחר ייבוש חדר האמבטיה מהמים, כאשר אנו מתקלחים במקלחון, המצב הוא הפוך מכיוון שהמקלחונים אטומים מיציאת מים החוצה, מתקלחים ויוצאים. כאשר אתם רוצים לעשות אמבטיה, תצרכו לחמם מים וקר אז להיכנס לאמבטיה, צריך שהמים יהיו ממש חמים ובנוסף להמתין, פעם זה היה מתאים לנו יותר, היום אין לנו זמן. מקלחון חוסך לנו זמן וכסף.

מקלחונים וחשיבות המידות


מקלחונים אם כך, בהחלט הופכים לנו את החיים קלים ובעיקר תואמים לחיים שלנו ולצרכים שלנו וחוסכים לנו המון כאב ראש, כעת הגיע שלב המדידות, שלב זה מאוד קריטי לנוחיות שלכם וליופי העצובי שלו בהתאם לכל חדר האמבטיה, מקלחון צריך להיות כזה שיהיה לכם נוח לזוז בו , שיהיה לכם מרחב מינימאלי למען מקלחת חמימה ומפנקת כמו שאתם אוהבים, בדקו את מידות חדר האמבטיה ורק לאחר מכן רכשו מקלחון בהתאם למידה הנכונה עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה